30 Ağustos 2012 Perşembe

Arkadaşımın azgın annesini zorla bayıltıp siktim



İş çıkışı eve gitmek için her zamanki gibi yürümeyi tercih etmiştim. Yaklaşık 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra yanıma yaklaşan lacivert hatcback tipi bir aracın korna sesiyle irkildim. O kadar dalmıştım ki o korna sesi beni ürpertti. Eğilip aracın içine baktığımda komşu işyerinde çalışan 25 yaşlarındaki banko görevlisi olduğunu fark ettim. Hafifçe gülümsüyor ve beni içeri araca davet ediyordu. Nazikçe bir baş selamından sonra ben de bu tarafa gidiyordum, sizi gideceğiniz yere kadar bırakabilir miyim? Diye sordu. Bende itiraz etmeden araca bindim.

Bu kızı birkaç kez görmüştüm. Bir kadına göre uzun boyluydu. Hafif kumral ve parlak bir cildi vardı. Araca bindiğim zamana kadar güzelliğinin farkına varmamıştım. Merhaba dedikten sonra hafifçe elini sıktım. Yumuşacıktı elleri. Gidecek yolumun az kaldığını söyleyince nereye gidiyorsunuz diye sordu. Kendisine evimin yakınlarda olduğunu belirtim. Lafı fazla uzatmıyacağım, evli olduğunu biliyorum o nedenle direk konuya gireceğim dedikten sonra elimi tuttu. Heyecanlanmıştım, üstelik uzun süredir hiç bu kadar heyecanlanmamıştım. Bana gideceğiz, itiraz istemiyorum dedi. Heyecandan yutkunmakta zorlanırken ona nasıl bir cevap verebileceğimi düşünüyordum. Daha cevap veremeden geldik dedi. annemi siktim Etrafa baktığımda benim oturduğum mahalledeydik. Evimin 3-4 sokak üst tarafında mükemmel bir dış görünüşü olan eve gelmiş, bahçedeki garaja aracı çekmişti. Garaj içindeki bir kapıdan eve girdik. O önümde merdivenleri çıkarken, ayağındaki bej rengi mini etekten baldırlarına kadar görüyordum. O yuvarlak kalçaları başımın sadece 1 metre önünde bir sağa bir sola sallanırken içimin tuhaf olduğunu fark ettim. Bu merdivenleri neden bu kadar az yaptılar diye de içimden hayıflanmadım değil hani. Derken beraber salona geçtik. Bana rahatına bak derken oturduğum koltuğun tam karşısındaki puf koltuğa oturduğunda bacaklarının hiç bu kadar düzgün olduğunu fark etmediğime hayıflandım. Öyle bir oturuyordu ki iç çamaşırının dantel seks hikayeleri modellerini bile görebiliyordum. Kendimi topladıktan sonra gözlerimi göğüs bölgesine doğru kaydırırken neler konuştuğumuz, benim ona neler anlattığım ile ilgili hiçbir fikrim bile yoktu. Tamamen onun başı ve dizi arasındaki vücut şekillerini incelemekle meşguldüm. Üzerindeki tayyör ceketin üzerinden bile belli olacak kadar iri göğüs uçlarını fark ettiğimde onun da bir sevişme için hazır olduğunu düşünerek samimi konuşuyor gibi yaparak elimi dizine koydum. Öyle bir nefes aldı ki elim ister istemez dizlerinden kasık bölgesine doğru kendiliğinden gittiğini anladım ama engel de olmak istemedim doğrusu. Etek boyuna geldiğinde birden elimde o sıcak eli tekrar hissettim. Elimi öyle bir tuttu ki nereye der gibiydi. Ne oldu diye sordum. Kendisinin beni sadece cinsel sohbet konuşmak için evine davet ettiğini, beni bir büyüğü olarak gördüğünü ve bazı konularda danışmak istediğini söyledi. Bütün yutkunmalarım arasında boğazımın çok kuruduğunu anlayarak bir bardak su istedim kısık bir sesle. O da bana suyu getirdikten sonra seni anlıyorum ama ben bakir bir kızım. Kocam olacak adama sakladığım bazı yerlerimi kusura bakma kimseye baktırmam ve de elletmem bile dedi.

Üzüntüyle karışık hayal kırıklıklarım arasında onun konuşmalarını dinliyor, kendimce cevaplar vermeye çalışıyordum. Bir taraftar konuşurken hala gözlerimin onun bacaklarını boydan boya süzdüğünü anlamış olacak ki sen beni dinlemiyor musun diye sordu. Hayır dinliyorum derken bile gözlerimi o uzun ve bir o kadar da düzgün bacaklardan bir türlü ayıramıyordum. Ban amüsade eder misin dedikten sonra cevap vermemi bile beklemeden salondan ayrıldı. Aradan ne kadar zaman geçti hatırlamıyorum ama onunla ilgili erotiklikten çıkıp seksi hayallere doğru kaymaya başladığım bir anda salona tekrar geldi. Eteğini ve ceketini çıkarıp üzerine pantolon giymiş, üstünde de bir bluz olduğu haliyle yine karşıma oturdu. kız kardeşimle sikiştim Konuşurken gözlerimin içine bakıyor, arada bir dertli dertli derin nefesler alıyordu. Her derin nefes aldığında bacaklarına dokunduğum o andaki nefes alırken çıkardığı ses geliyor, bir kez daha tahrik oluyordum. O da bu durumu anlamış olacak ki elime doğru yöneldi ve sağ elimi iki elinin avuçlarına alarak yeniden gözleri gözlerimdeyken “Seni çok iyi anlıyorum ancak yeniden söylüyorum kocam olacak adama sakladığım şeyleri kimseye vermem veremem. O nedenle pantalonunun önünde kurduğun Kızılay Çadırını kaldırsan iyi olacak” dedi. O kadar kararlıydı ki sözlerinde ister istemez kendiliğinden oluşan çadır bir başkasının sözlerinin etkisiyle yerini ovalara bırakmıştı. Artık o ne derse dinliyor, sorunlarına ciddi cevaplar veriyordum. Uzun konuşmaların ardından mutfağa geçelim orada devam eder, bir taraftan da yiyecek bir şeyler hazırlarım dedikten sonra Amerikan tipi mutfağa geçtik. O gerek buzdolabından bir şeyler almak için eğildiğinde, gerekse tezgaha yönelip bana arkasını döndüğü her seferinde o yuvarlak kalçalarını izlediğimi ve daha birkaç saat önce kendiliğinden ortadan kalkan onun deyimiyle Kızılay çadırının yeniden ortaya çıktığını fark ettiğimde utandım nedense. Kendimi ve düşüncelerimi her ne kadar da mutfaktaki diğer şeylere bakarak ve düşünerek oyalamaya çalıştıysam da başarılı olamıyor, önümdeki kabarıklığın kaybolmasını sağlayamıyordum.

Benim ne işim vardı bu evde diye kendi kendime sorular soruyor, cevaplarını bildiğim halde sorularıma yenilerini eklemeye çalışıyordum. Aslında amacım bu tür şeyleri düşünerek hareketlenmiş olan erkekliğimi yeniden yatıştırabilmekti. Beraber yemeğimizi yedikten sonra ben kendisinden müsaade isteyerek gitmek istediğimde az beklememi söyledi. Bu arada ara geçiş holünden konuşmaya devam ediyordu. Bana verdiğin bilgiler çok işime yarayacak. Yarın ilk işim senden öğrendiğim bu bilgileri uygulamaya koymak olacak derken onunla aramızda geçen bunca konuşmanın aslında onun iş yerinde bilgisizlikten ve iş ortamını bilmemesinden kaynaklanan sorunlar olduğunu ve benim de ona bu tür durumlarda neler yapması gerektiği ile ilgili bilgi ve tecrübelerimi paylaştığımı belirtmek isterim.

Ara holden hafifçe bağırarak ayyy diye bir ses duymamla o tarafa doğru gitmem bir oldu. Odanın kapısı açıktı, önüne doğru eğilmiş, sırtı kapıya dönük vaziyette üstü çıplak halde elinde sütyeni duruyor, hıçkırıklarının sesi kulağıma kadar geliyordu. Tamamen yardım amacıyla odaya daldım ve ne oldu diye sorduğumda, elindeki sütyenin kan içinde olduğunu gördüm sonra etraf karardı. Beni kan tutmuştu. Gözlerimi açtığımda ambulansın içinde yanımda eşim ve o vardı. Eşim elimden tutmuş seni gidi seni der gibi bakıyordu gözlerime. O ise gözlerini kaçırırken benden, elindeki sarılı parmağını ovuşturuyordu. Çok sonraları eşimden o gün ona olanları ve aramızda geçenler hakkında eşime neler anlattığını öğrendim. Hiç sormadan eşim kendisi anlattı. Meğer eşimle o liseden arkadaşmışlar. Aynı sınıfta okumuşlar üç yıl boyunca. Bizim mahalleye taşındığında tesadüfen markette karşılaşmışlar ve eşim benden ve işimden ona bahsetmiş. Eşim de ona benim yıllardır bu işi yaptığımı ve isterse kendisine seve seve yardımcı olabileceğimi belirtmiş, daha sonra buluştukları başka bir zamanda ise cüzdanında taşıdığı bir resmimi ona göstermiş. Bizi tanıştıramadan o gün beni yolda görünce arabasına alıp iş tecrübelerimden faydalanmak istemiş. O gün onun evinde bayılmadan önce gördüğüm kanın ketçap olduğunu üstüne bulaştığını, sütyeni leke olmasın diye çıkarmaya çalıştığı esnada sütyenin kopçalarından birinin elinin baş parmağını yardığını, benim o kan ve ketçap karışımını görünce bayıldığımı ve hemen eşime bilgi verdiğini, eşim geldiğinde beni onun yatak odasında ve yatağının üstünde gördüğü halde bana bunca zamandır hiçbir şey dememesinin nedeninin onun çok dürüst ve namuslu bir bayan olduğunu bildiği için böyle davrandığını söyledi.

Ben onun ne kadar dürüst ve namuslu olduğu konusunda fazla bir görüş belirtemeyeceğim ama o gün yaşadıklarımdan sonra o kadınla tekrar aynı ortamı nasıl paylaşacağımı bilemiyorum üstelik o kadan karımın en yakın arkadaşı ve ben her seferinde o eve geleceği zamanlar bahane uydurup kendimi sokaklara atıyorum. Belki bir araba yanımda durur ve sizi gideceğiniz yere kadar götürebilirim der diye.

8 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
    2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN 05373215942 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  4. Selam 43 yasindayim bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil